2003. március 10., hétfő

8 hónap Délkelet-Ázsiában autóstoppal 1.


Hello emberek újból indul az infosztráda, innen Thaiföldről.
Na lássunk hozzá. A repülőről leszállva (Don Muang reptér), átsétáltunk a vonatállomásra és felpattantunk a vonatra, amin feltűnt egy furcsaság: ventillátorok a plafonban.
Útvonal: Bangkok - Chiang Mai - Chiang Rai - Mae Sae - Mae Sariang - Mae Hong Son – Pai - Sukothai


Anikóékkal megbeszéltünk egy találkahelyet a Hualompong pályaudvarnál, X nevű szálloda előtt, ott természetesen nem volt kiírva a neve emberi nyelven, de azért fél óra késéssel ők is befutottak. Mivel nem volt elég a 12-14 órás repülés, este vonatra szálltunk és irány Chiang Mai (még 12 óra) III. osztályon. Ami nem egyszerűen megtelt. Az emberek a padlón is ücsörögtek, hajnali 4-re lett egy kis üres hely, akkor én is letehettem a polifoamot és aludtam.
Chiang Maiban a többiek beköltöztek egy szálláshelyre, én is lepakoltam náluk, aztán végül egy építkezésen aludtam. Délkelet Ázsia nagyon olcsó, de 8 hónapra 1200 dollár, az nem sok.

Voltak érdekes életképek: Anikóval kagyló és ráklevest ettünk a földön nylon zacsiból, majd egy kis Bacardival öblítettük le. Innen benéztünk egy pubba, ami egy háztetején található, kilátással a főtérre, és már a neve is találó: Roof Top Bar. Másnap benéztünk egy thai masszázsra Attila járt a legszarabbul, minket nők masszíroztak, őt pedig egy shemale (transzszexuális).
Viszont ő kezdte el legelőszőr és fejezte be a legkésőbb, talán mégse volt olyan rossz dolga.

Éhenhalástól nem kell félnem, a helyi kajak állt. 110 forintba kerülnek, beleértve a kagylós és rákos megfejtést is. Eddig még nem ettem hideg kaját, mert az sokkal drágább.

Kicsivel később feltűztünk a Burmai határhoz, ide Anikóék már nem tartottak velünk, mert ők többet szerettek volna tengerezni. Nem egyszerű helyen laktunk, egy trópusi kertben lévő cölöpökön álló bungalóban, mindezt fejenként 200 forint alatti összegért. Attila előző nap összeszedett egy gyomorrontást és végig okádta az egész éjszakát. Másnap mi a várost, ő pedig az ágyat nézte. Nagyon klassz hely, ez a Mae Sae, a folyópart mentén rengeteg szállást a hegyre építettek és mindez igen jó hangulatot kölcsönöz az utcának. Itt ismerkedtem meg a burmai szivarral (amit azóta is nagyon kedvelek) eukaliptuszból sodorják és 6 forint/darab (Burmában 1-2Ft).
Thaiföld egy nagyon szép és kulturált ország, én még Ázsiában ilyen tiszta utcákat, mint amik itt vannak nem láttam, kis hazánk is megirigyelhetné. Az országutak pedig tökéletesek, mindenhol beton és jobb minőségűek, mint nálunk bármelyik autópálya.
Mae Sariangban nekikezdtünk a stoppolásnak és sikerült, ezt az élményt még két embernek átadni. Nincs is jobb annál, amikor a trópusi hőségben fekszel a platón.
A stoppolás errefelé gyerekjáték, percek alatt felvesznek.
Attila ezen az estén is hányt, hála egy autóversenyzőnek, akinek a platóján fekhettünk, mert a csávó a hegyek között is tartotta a 90-es átlagot. Szegény srácnak nem meglepő, hogy felfordult az amúgy sem jó gyomra, az állandó kanyargástól.
Este buli volt Mae Hong Sonban, ide csak ketten mentünk Oszival és megkóstolhattuk a csótány húst, hernyót, lárvát, lótetűt sőt még a csibort is. Nekem, a lárva jött be a legjobban,
az íze, mint a halé. Utána jött a szépségkirálynő-választás és a borkóstoló.
Tényleg szép csajok voltak, vagy csak a bor teszi?

Másnap megnéztük a Fish Cavet, de előtte bementünk a közeli Orr nevű barlanghoz, ahol Oszi kicsit kapkodott, ráadásul lámpa se volt nála és lepottyant vagy két métert, az arca kicsit karcos lett, de már rendbejött. A Fish Caveba nem lehet bemenni, a legfőbb látnivalója, a
barlangból kifelé áradó patakban a méteres halak, akiket salátával lehet etetni.
Innen egy cseppkőbarlanghoz stoppoltunk, ahová a környéken állomásozó katonák vittek el, ittunk a bázison egy kávét, majd megmutatták az utat a kiépített cseppkőbarlanghoz, a látvány leírhatatlan. Gigászi méretek, hatalmas cseppkőoszlopok, rakás denevér, patak folyik ki a barlangból meg ilyesmi.

Szülőknek ezt a részt ne küldjétek el!

Enyhén szólva fáj a hátam.
Hogy miért?
Tegnap stoppoltunk, egy helyes fiatal csaj vett fel minket, aki útközben megivott 2-3 sört és 100-as tempónál cseppet elszálltunk a platóról, főleg én. Attila a lány mellett ült bent a fülkében, ő leporolta magát és karcmentesen megúszták. Oszi kiesett oldalra, én meg az autó
felett átrepültem és mázlimra, egy füves részen landoltam.
Marha nagy malacunk volt, az autó mellett mindkét oldalon 3-3 méterre egy villanyoszlop állt. Többiek lemosták a hátam, felbontottuk a vilmoskörtét és pihegtünk egyet.
A csaj felajánlotta, hogy töltsük nála az éjszakát, amit el is fogadtunk.
Engem kárpótolt is egy cseppet (XXX)
A hátam még mindig tropa, az oldalamon és a lábaimon is vannak sérülések, de megmaradok, legközelebb mire írok, már minden OK lesz
Csók mindenkinek és utólagosan is Boldog Nőnapot, persze csak annak, akit érint.
Folyt. Köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése