2006. augusztus 10., csütörtök

Törökország 4.

Halihó!
Az elmúlt 2 hétben igen jó csapat volt a szállódámban, hát most jött 1 lagymatag.
4 harminc feletti ….atlan picsa.
Hihetetlen milyen idióta kérdéseket tudnak feltenni.
Miért ülnek kint a törökök este a teraszon, nincs tévéjük?
És ehhez hasonló finom kérdések zápora.
Mellesleg nincs velük gond, csak kissé fárasztóak.
Eljöttek a városnéző túrára, mindent felpróbáltak, de persze a költőpénzük fejenként 100 euró alatt van. Aztán persze csodálkoznak, amikor a török tukmálja rájuk a portékát.
Két nő óvónő volt közel 20 évig, de süt belőlük az értelem. Az egyik kimagozza a dinnyét, mondván bélcsavarodást okoz. Ez meg hagyján, de a szőlő magot is kiköpi és a héját sem eszi meg. A lányának semmi egyénisége sincs, mindig ő beszél helyette.
Legközelebb neki állok és az utasok remek kérdéseit fogom könyvbe gyűjteni, mert megérne 1 kiadást. 13 vendég van most + 4 román. Ők a főnök vendégei, ingyen jöhetnének mindenhová, de semmi nem érdekli őket. Pesten élnek, de magyarul se beszélnek.
Holnap megyünk Pamukkaleba. Itt még én sem voltam és az idegenvezetővel is először fogok találkozni.
Különben minden oké, a tenger melegebb, mint a medence.
Ja igen a múltkori csapattal hajnalig buliztunk a parton, majd a közeli butikos kurd srácokat is leitattuk. Azóta is emlegetik és bármikor járok arra, mindig megkínálnak valamivel: pisztácia, tea, vodka, stb. Volt közöttünk 1 szemrevaló leányzó, a törökök bele is szerelmesedtek és mindig kérdezik tudok-e róla valamit és, hogy visszajön-e jövőre. Mellesleg őt be is dobtuk a szálloda medencéjébe, amikor hazaértünk 2 re.
5 órás kelés, utána hazarepültem pár percet beszéltem Mártival, de aztán bemondták a nevem a hangosba és rohanhattam a géphez, mert már csak rám várt. Próbálok előre jutni az útlevélnél, megkérdezem az egyik embert, hogy előre engedne. Erre ő:
- Oszt mé, ki vagy te.
Megmondtam és előre engedett.
Leszállás után rizsáztam az embereknek és háromszor tartottam tájékoztatót. Ez volt szerdán azóta volt a csütörtök délutáni és holnapig pihenés.
Ma elmentem a város másik végébe az Akropolos partot megnézni, meg egy ingyen ebédre.
Teli gyomorral sétálok ki az ebédlőből és jön utánam 1 pincér és a kezembe nyom 1 számlát.
Kérdezem ez mi, erre ő fizessem ki a kaját. Nagyot néztem és mondtam, hogy arra várhat.
A magyar srác, hozott nekem 1 pohár sört, azt meg rajta akarták behajtani. Mondtam neki, hogy véletlenül se fizesse ki.
Visszamentem a recepcióshoz és kérdeztem mi a gondja.
Állítólag az idegen vezetők sem ehetnek ingyen. Na igen de a Bella Tours egész nyárra 4 szobát bérel, most csak egyben laknak, a múlt héten egyben sem. Felhívtam Meltemet, a török főnökömet ő fél óra múlva hívott vissza, addig mi elvonultunk a medencébe. Előadtam a panaszt. Kérte, hogy adjam a recepcióst, a fickó meg is lepődött. Nyilván elmondta neki a sztorit majd megerősített, hogy véletlenül se fizessek és majd holnap felhívják a górét.
Tömören ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése