2006. július 12., szerda

Törökország 2.

Na ismét rávetődtem a gépre!
Szóval a török esténél hagytam abba.
Elmentem az 5 utas szállójába és vártuk a buszt, cirka fél óra késéssel jött. Dugig volt ruszkikkal. Kitettek Beldibi településen, egy nívós épület előtt. Bent nagy kerek udvar szép kert, háttérben a Taurus hegység.
Svédasztalos vacsi, cirka 30 féle kaja, bár ez itt nem újdonság, a hotelemben is hasonló a választék. Üveg borok az asztalon és korlátlan italfogyasztás. Először körtánc a nézők bevonásával, majd egy orosz csaj lejtett meglepően modern hastáncot, igen profin.
Kiválasztottak a közönségből pasikat és a csaj tanította őket, majd mindegyiknek be kellett mutatni. Megfelelő mennyiségű alkohol után nagyon élveztek. Újabb körtánc, majd 1 nőnek tűnő férfi lejtett hastáncot, nőket megszégyenítő ügyességgel.
A mozdulataiból egyértelműen látszott, hogy melyik nemhez vonzódik. Ezek után tűzijáték, majd hazavitték a népet. A hotelben meg iszogattunk egyet, de közben elmúlt éjfél és én onnan 20 percre lakom busszal, ami már nem járt. Elindultam gyalog és kérdeztem a helyieket merre menjek, az egyik fiatal tag adott 10 lírát (5 euró) taxira de erre nem volt szükség, mert félúton 1 óra gyaloglás után, felvett egy hotel menedzser és kirakott a szállodám előtt. Ja a hotelről, még nem írtam. Dugig van, rajtam kívül, mindenki orosz és senki nem beszél angolul kivéve az egyik pincért. Esténként vele szoktam dumálgatni a bárban. A kert és a medence nem rossz, bár a szoba épp a konyha felett van és minden zaj felhallatszik. De mivel az elsőn van elég árnyékos és nem kell légkondit használnom.
A tenger 200 m, van reggeli, ebéd, vacsora + korlátlan italfogyasztás, de épp most jött az sms, hogy holnap megint újabb hotelbe tesznek, ja és 4: 20-kor kelek, mert visszük ki a csapatot a reptérre. Állítólag 35 ember jön, így már talán 1 kis pénzt is tudok keresni és lesz melóm. Az ékszerésztől meg is kaptam a 15 dollár jutalékomat és közben még találtam 1 ajándékboltot ők 10 %-ot adnak. Ezen kívül beültünk 1 kurd étterembe, ő is ad jutalékot vagy ingyen kaját, ha viszek hozzá embereket. Ma egész nap a parton senyvedtem és olvasgattam.

Na pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése