2008. január 2., szerda

Malév charterrel többet soha

Szevasztok!
Ismét elhagytam kis hazánkat. Malévvel repültem, kissé kiábrándító volt, milyen magyarok jönnek errefelé. Mögöttem a check-in pultnál a nő tűsarkú csizmában, jönnek a haverjai, tízen beállnak elém, meg sem kérdezik, hogy jöhetnek-e. Inkább átálltam a másik sorba, csak ne kelljen ilyen emberek mellett ülnöm 10 órán keresztül.
A gépen jóformán csak magyarok, akik 1-2 hétre mennek Thaiföldre, Vistával vagy Tensivel. Főként idős komák, szilikon mellű csajokkal és sok primkó ember. A mellettem ülő nőnek, jó étvágyat kívánok. Viszonozza? Á dehogy.
Ezek után jön a bevándorlási űrlap.
És ordibál a haveroknak:
- Te melyik a férfi, a male vagy a female.
Meg ilyenek:
- A visa numberhez te is beírtad a bankkártyád számát?
Súlyosak. A másik úgy kér ásványvizet, magyarul hogy "a gázosból kérek", hát ez már tényleg gáz. Bangkokban megtelepedtem a szobámban, lementem, ettem az utcán a szokott helyemen. Majd irány a borbély. Miután végeztem, összefutottam Dinóval, egy barlangász sráccal, akivel már valahol találkoztunk. A barátnőjével vannak itt, és holnap mennek Borneóra. Jót söröztünk, másnap reggel repültem Laoszba. Király volt kb. 20 ember a gépen. A reptér már ismerős volt, Oszival itt sátoroztunk, és 8-kor keltettek.
- Bocs, hogy zavarunk, de mindjárt indul az első gép, elhagynátok a repteret.
Hát igen a régi szép időkben.
A reptérről megcéloztam a Pakse Hotelt, ide hozom az utasokat és a biztonságkedvéért lecsekkolom.
Nagyon komoly a hely. Rengeteg fa bútor, karácsonyfa a tetőteraszon és sok faszobor. A reggeli zseniális, volt 8-10 féle főétel, kávé, tea, gyümölcsök, pirítós, tükörtojás. Mekong parti vörösen izzó naplemente. Innen következő nap ismét repültem a fővárosba. Beültem a vegás kajáldába. 1,5 dollár, annyit eszel, amennyit bírsz. 4 éve 1 dolcsi volt, tehát sokat nem emelkedtek az árak. Körbe bringáztam a várost, jó hangulat, sok turista, de még mindig nem túl zsúfolt. Innen fel Vang Viengbe. Mellettem 1 francia csaj ült, aki Indonéziában melózik, és kicsit dumáltunk indonézül. Betelepedtem egy szobába, tisztának látszott, de reggelre rengeteg kiütésem lett (még mindig van). Kissé poloskás volt. A falu szuper jó hely, trópusi mészkősziklák, barlangok és nagyon lazulós a hangulat. A csoport holnap jön, nekik lefoglaltam a szobát. A tulaj beszél magyarul, Gödöllőre járt egyetemre. Sőt, a tartomány vezető mezőgazdasági szakembere is. Szilveszter Luang Prabangban. Hosszas keresés után találtam csak szállást. Jó kis hippi hely, a kertben 9 sátor. Ebből az egyikben telepedtem meg. Kihoztam Attila pálinkáját, és máris szereztem barátokat. Volt egy román srác, na milyen nyelven beszélgettünk, hát persze hogy indonézül, ott van 1 éves ösztöndíjjal. Voltak thai lányok, franciák, németek, szóval jó kis vegyes csapat jött össze. Bring on fire-t játszottunk kártyával, aminek a lényege az, hogy mindenképpen iszol. Jött az éjfél, tűzijáték, aztán az utcán mászkáltunk, bementünk egy bárba (Lao Lao Garden), tábortűz, biliárdozás, szóval jól elvoltunk. Tegnap szintén velük sétálgattam, egy helyen laok buliztak, meghívtak magukhoz, velük iszogattunk. Ma visszarepültem Bangkokba, és ismét magyarokkal találkoztam. Velük is jót dumáltam, ők holnap indulnak Indonéziába.
Hát ennyi
Boldog Új Évet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése