2001. március 1., csütörtök

Caracas, Venezuela

Az úton minden rendben volt, este ugyan nem aludtam kókuszpálmák alatt, mert nem voltak. De azért a tengerparton hálózsákban csöveztem. Ébredés után hátranéztem, egy Kékestető volt mögöttem, trópusi őserdővel. Gyalogoltam néhány km-t a felvonóhoz, de kiderült, hogy teherfelvonó ezért embereket nem szállít. Elindultam túrázni a 30 kg-os zsákkal, egy folyómedernél banán ültetvény keresztezte az utamat, majd kolibrikkel, lepkékkel és madarakkal randiztam.
 Egyszercsak az út elfogyott és találkoztam 2 vízeséssel, kellemesen felfrissültem, aztán irány Caracas. Az ottani felvonó felújítás miatt zárva, de azért gyalogosan elindultam a dzsungelbe alvóhelyet keresni. Menetközben felfedeztem egy vízesést, amit valaki zuhanyzónak alakított ki, mellette konyhával. Időközben megjött a tulaj, Domingonak hívják. Megkínáltam cigivel, meg töménnyel és máris barátként fogadott. Jó darabig mutogattunk egymásnak, aztán az ő sátrától nem messze mutatott egy alvóhelyet. Éjjel zseblámpafényt láttam, amitől eléggé beparáztam, de nem az én irhámra pályáztak, csak egy cimbi jött fel némi kukában talált elemózsiával. Reggel bementem Caracasba, és az egyetem mellett találtam erre az internetező helyre. Bazi meleg van. Összehaverkodtam egy sráccal, aki kifizette nekem fél órára a netet. Holnap megyek egy nemzeti parkba madarakat nézni.
Csók mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése